utorak, 13. travnja 2010.

ysl i estee lauder

Iako sam u prošlom postu pisala kako bih željela imati rouge volupte u boji #8 fetish pink, odluka je na kraju pala na #13 peach passion.

Unatoč tome što sam se uvijek bolje nalazila sa pink make up-om jer smatram da mi roze, tj. pink boje bolje stoje i nekako bolje osvježe moje lice, ipak sam se odlučila za malo promjene. Jednostavno nisam željela nabaviti još jedan ili jedan od bezbroj rozih ruževa.

Mislim da je o rouge volupteu do sada sve već rečeno pa ni moje iskustvo nije ništa drukčije.

Dakle, radi se o nevjerojatno kremastom i pigmentiranom ružu. Loša strana je što se taj kremasti dio brzo izgubi na usnama i ostaje vam mat boja i pomalo isušene usne. Hmm, za ludu cijenu koju ima nije baš reprezentativna karakteristika.

Boja je stvarno pigmentirana, ono što vidite u pakiranju jednako izgleda i na usnama. Od nijansi koje su u ponudi mislim da se može naći barem jedna za svakoga iako nije baš neki ogroman izbor nijansi (ne znam, možda desetak ili više ).

U kolekciji s/s 2010 dolaze i 4 nove boje, isto prekrasne svaka na svoj način (ne znam da li su LE).

Pošto je jako kremast i pigmentiran malo je nezgodno baratati s njime kod nanošenja jer treba jako paziti da vam ne pređe preko ruba usana. Ja osobno planiram nabaviti kistić za ruž. Nije loše ni obrubiti usne odgovarajućom olovkom.

A pakiranje? E to je čisti luksuz. Ali to morate vidjeti, riječi su suvišne. Samo ću reči da je pakiranje presudilo da kupim baš taj ruž. Ludo, znam, al što ću :)




E sad, kako gotovo sva rumenila imam u nekim pink i rozim tonovima, a jedino donekle peach mi je od guerlana blush 4 eclat i nedovoljno je izražajno za ovaj ruž, odlučila sam se na jedno od estee lauder koje mi je odmah zapelo za oko.

Riječ je o silky powder blushu u prekrasnoj peach nuance nijansi. Kod ovog rumenila je neobično to što se ne radi o jednoj boji nego rumenilo iz žučkaste nijanse polagano prelazi u peach, zapravo baš kao breskva. Ustvari i samo ime rumenila govori da se radi o postepenom prijelazu boja.

Rumenilo je mat, zbog specifične boje mogu se isticati konture lica (tamniju boju ispod jagodične kosti, svjetju iznad), lako se blenda i fino sjedne na lice, tj. na podlogu.

Pakiranje mi se jedino ne sviđa kod ovog rumenila, plastika mi djeluje jeftino, kistić ne valja al apsolutno ništa, čak na njemu piše china. Stvarno užas za tu cijenu. Ovo mi je prvi EL proizvod tako sa sam se po pitanju toga iznenadila.
Ali sve u svemu dosta dobro rumenilo, mislim da dolazi u 8 nijansi, a samo dvije su nuance.




Nakon ovog poduljeg posta mogu konačno objaviti bankrot, hehe.
Ali svejedno, ovaj ruž i rumenilo su me toliko očarali da svakako u nekoj budoćnosti planiram uzeti rouge volupte u boji fetish pink i rumenilo u boji pink nuance. Dobro je moja sestra rekla kada sam ju pitala koji ruž da uzmem peach ili pink - "koji god da uzmeš, vratit ćeš se po drugi".

Do slijedećeg posta, šaljem vam pozdrave ! :)

Nema komentara:

Objavi komentar