petak, 12. ožujka 2010.

clinique supermoisture makeup

Ovo je puder koji me nije osvojio na prvu, ali me zato oduševio na drugu i eto onda mali izvještaj o njemu.

Ne znam više ni kako sam naletila na njega. Čini mi se da sam tražila na netu pudere koji nemaju mat već onako vlažan, dewy finish. I kako sam često naletavala na njega, tako sam ubrzo shvatila koliko je ovaj puder zapravo popularan među šminkericama diljem svijeta. Ono što je fenomenalno kod ovog pudera je da djeluje poput super hidratantne kreme, a uz to se lice s njime tako divno sjaji, nekako reflektira svijetlost(teško mi je to opisati riječima, vidjet ćete slike na kraju posta)i izgleda mladenački zdravo.

Dakle, nakon što me na netu uspio osvojiti, krenula sam vidjeti stvar u živo.
Ono što me u startu razočaralo je to što je najsvjetlija nijansa kod nas #04 ivory i meni (koja sam svijetla, al opet ne snjeguljica svijetla) je nijansu pretamna tako da djevojkama sa skroz svijetlim tenom vjerojatno neće odgovarati. Ipak, ako imate priliku kupovati vani ili naručivati s neta to vam neće biti problem jer na njihovoj službenoj stranici vidim da postoje i svjetlije nijanse od #04.

Ipak, pošto sam baš zapela za taj puder, zamolila sam cure koje rade u Sephori da mi daju malo testera u onu njihovu kutijicu pa da ga testiram kod kuće. Moram iskorist priliku i pohvalit osoblje u Sephori koje je uvijek spremno pomoći, a opet nenametljivo, uvijek puni strpljenja i pozitivni. Za razliku od mrgud teta u nekim drugim parfumerijama koje toliko očito pokušavaju uvalit bilo šta da se čovijek zapita tko je tu lud. Primjerice, tako mi je jedna prodavačica na pitanje koja im je najsvjetlija nijansa supermoisturea počela pokazivati nijansu koja je bila predzadnja na skali i pričat kako je to divna bojica. Halooo, a ja ju tražila svjetliju od najsvjetlije. Ali, pošto je njena kolegica uzela svijetlije nijanse testera i pokazivala ih nekoj gospođi ova je krenula uvaljivat mi ono što ima. Totalno vrijeđanje kupca i njegove inteligencije. Eto, morala sam to ispričat, sad možemo dalje.:)

Dakle, kod kuće sam probala tester i ne znam što sam zapravo očekivala od ovog pudera, ali znam da sam ostala pomalo razočarana, onako - i to je sad to?
Nijansa mi nije legla 100 % ali nije niti puno odudarala, možda sam očekivala jače prekrivanje, a ono je u ovom slučaju slabo do srednje. Na prvu me podsjetio na energy flesh od Nivea-e koji mi je dosta dugo bio stvarno drag puder, ali mi je i previše dosadio (u tolikoj mjeri da ga više nisam mogla vidjet). Podsjetio me na njega zbog toga što je lagan i lijepo se sjaji na licu samo što je clinique puno profinjenije i konkretnije teksture, energy flesh je naspram njega pofarbana vodica.

Znači, odustala sam od pudera, spremila još ono testera što mi je ostalo sve dok jedan dan nisam odlučila malo se igrat šminkom i iskoristit ostatak testera.
Nisam mogla vjerovati koliko mi se sad ovaj puder sviđa, lice mi je izgledalo predivno, zdravo, sjajno, kao da na licu imam neku čudotvornu kremu,a ne puder. Fotkala sam se i nijedan puder do sada mi nije tako dobro ispao na fotkama (mislim da je ovaj puder ovojio i brides award 2008), uglavnom oduševio me.

Da ne duljim više sa svojim pričicama, ovo je savršen puder za sve one sa suhom i dehidriranom kožom, može proći i kod onih sa normalnom, ali iskreno mislim da ne bi bio najsretnije riješenje kod onih sa masnom kožom. Jednako tako, ne znam koliko je sretno riješenje za vruće ljetne dane. Dolazi u tubici od 30 ml i cijena mu je 256 kn.


Nema komentara:

Objavi komentar