subota, 13. ožujka 2010.

diego dalla palma creamy baby blush

Pošto u pravilu rumenilo u kamenu ne ide na dewy puder (a ja sam trebala jedno za clinique supermoisture) bacila sam se u potragu za nekim u kremi/sticku. Iznenadila sam se kolika je loša ponuda kod nas.

Jedino Shiseido ima rumenila u sticku, ali mi boje nisu baš nešto, Clarins ima kremasto rumenilo, ali čini mi se da je to iz neke starije linije jer ga ima jedino Iris u AM (a Iris ima i Clinique rumenilo u pjeni, u kutijici kojeg su prestali proizvodit pa umjesto njega ubacili u sticku kojeg više nema kod nas u ponudi, znači drže prastare proizvode). Stila ima zanimljivo kremasto rumenilo, njihov čuveni convertable colour, ali ja sam u Sephori u AM (koja jedina drži Stilu) vidjela samo jednu nijansu.

I čini mi se da bi to bilo to od kremastih rumenila, uz naravno ovo diegovo koje sam ja uzela jer mi se omjer cijene i kvalitete učinio u redu.




Rumenilo dolazi u klasičnom pakiranju, bijeloj kutijici, na pogled izgleda kao svako obično rumenilo. Tekstura mu je lagano kremasta, nimalo ljepljiva i prirodno sjeda na lice. Dolazi s malim spužvastim aplikatorom, ali ja bih preporučila nanošenje bockalicom ili prstima kad već steknete iskustvo. Malo je neobično u početku, ali ovo rumenilo izgleda puno prirodnije na licu od onih u kamenu. Moja nijansa je #40, onako, hladnija roza, zapravo vrlo prirodna nijansa. Postoji još jedna boja, ta je hladno breskvasta, isto vrlo prirodna za one koji preferiraju peach nijanse.

Cijena u Irisu je 99 kn, ali to je snižena cijena, pravu cijenu ne bih znala.
Dosta je postojano i ja ga malo nanesem i na kapke i usne i tako dobijem pravi proljetni look bez previše šminke.


Nema komentara:

Objavi komentar