ponedjeljak, 8. ožujka 2010.

Ecotools foundation brush



Od nedavno sam vlasnica ovog kista i evo par rečenica o njemu.

Naime željela sam isprobati plosnati kist za tekuću li kremastu podlogu, a nisam željela davati puno novaca za neki brendirani jer nisam bila sigurna ni hoće li mi takav naćin nanošenja podloge uopće odgovarati. Sa neta ne naručujem tako da je odabir pao na ovaj ecotools kistić.

Kažem kistić jer zapravo i nije baš nešto velik, ne bi škodilo da mu je četkica malo šira, a i drška dulja. Ovako je malo teže s njim raditi, ruka brzo zaboli, a i nanošenje traje dulje.

Što se tiče kvalitete kista, za nekih 45 kn dobije se dosta kvalitetan kist (kao što je i ostatak ecotools kistova). Četkica ne upija previše proizvoda, dlake kista su dosta čvrste (kada ih pokušate micati lijevo - desno) tako da dobro možete kontrolirati razmazivanje.

Puder nanesen ovim kistom izgleda profesionalno, a opet ne umjetno, dovoljno debelo da prekrije i dovoljno slabo da se ne vidi da ga imate.

Za razliku od pudera nanesenog bockalicom, podloga nanesena ecotools kistom izgleda dosta prirodnije, a i mogu se lakše nanjeti puderi koji su više tekući i suhi poput Diorovog nudea.

Ako nemate baš prakse može vam se desiti da vam na mjestima ostavlja crte od dlačica kista, ali na kraju samo malo prođite mokrom spužvicom preko cijelog lica i problem će biti riješen.

Moj konačni zaključak je da mi nije žao što sam ga kupila iako sam razmišljala i o Stilinom ili Lancomeovom. Za malo novaca dobije se stvarno solidan kist, pogotovo ako niste profesionalac ovo će zadovoljiti sva vaša očekivanja.


Nema komentara:

Objavi komentar