srijeda, 31. ožujka 2010.

danna garcia

Evo me nakon malo dužeg vremena. Nekako mi je splasnula motivacija za redovitim postanjem. Ne stignem ništa, čekam neka bolja vremena....

Pošto sam stalno doma, uvijek mi je upaljen tv i cijeli dan mi se u pozadini vrte meksičke sapunice pa lovim kako šta stignem od koje (a vrti ih se oko pet-šest koje pratim).

Romantična sam dušica pa se u svakoj priči uspijem poistovjetit sa svakim (evo, baš gledam Analiu i u potpunosti razumijem Saru, ne opravdavam ju al ju razumijem, hehe....).

Svi su prekrasni, pa i one sirotice u dronjcima izgledaju kao princeze, ljubav uvijek pobjeđuje, ona je najvažnija i smisao svega.

Prekrasne glumice i glumci sa odličnim make up-om i oblekom, predivni interijeri i eksterijeri, intrige, spletke i the LjUBAV. Prave suvremene bajke koje gutam kao da sam dio tih priča.

Kako god, stvarno mi dignu raspoloženje i potaknu na pozitivne promjene.

Prije dva dana na rtl- u je krenula nova telenovela Bella calavidades (Najljepši urok)sa prekrasnom Dannom Garciom u glavnoj ulozi.


Danas uglavnom sve žene jako drže do sebe, sve su sređene, moderne, zgodne, ali ja osobno, za rijetko koju ću reči da je stvarno lijepa, da ima spoj prirodne ljepote i snažne karizme, ljepote koja osvaja i iznutra.

Danna Garcia je žena koja je toliko lijepa da je se ne mogu nagledat (sa čisto jedne ženske kritičarske strane, bez ikakvih sklonosti ka ženskom spolu :)).

Usporedbe radi i Elizabeth Gutierrez koja glumi Analiu u El rostro de Analia je stvarno privlačna i zgodna ali bez tog efekta koji ostavlja bez daha.

Uvijek sam iz telenovela izvlačila inspiraciju za make up ili obleku, ili pak za uređenje doma. Ništa čudno kad je u njima sve tako divno i prekrasno.

Evo par slikica Danne Garcie. Pozdrav !!



Nema komentara:

Objavi komentar